Hud 4: Revizyonlar arasındaki fark
("Kategori:Hud Suresi ''Önceki Ayet: Hud 3 ← Hud Suresi → Hud 5: Sonraki Ayet'' Dosya:Hud 4.png '''Meali:''' 4- Dön..." içeriğiyle yeni sayfa oluşturdu) |
Değişiklik özeti yok |
||
1. satır: | 1. satır: | ||
[[Kategori:Hud Suresi]] | [[Kategori:Hud Suresi]] | ||
[[Kategori:28. Mektup'ta Geçen Ayetler]] | |||
[[Kategori:Mektubat'ta Geçen Ayetler]] | |||
[[Kategori:Risale-i Nur'da Geçen Ayetler]] | |||
''Önceki Ayet: [[Hud 3]] ← [[Kuran:Hud|Hud Suresi]] → [[Hud 5]]: Sonraki Ayet'' | ''Önceki Ayet: [[Hud 3]] ← [[Kuran:Hud|Hud Suresi]] → [[Hud 5]]: Sonraki Ayet'' | ||
13. satır: | 16. satır: | ||
==Risale-i Nur'da Nerede ve Nasıl Bahsedildiği== | ==Risale-i Nur'da Nerede ve Nasıl Bahsedildiği== | ||
Hem sırr-ı ehadiyet ile şeriksiz vahdet-i rububiyeti hem nihayetsiz kurbiyet-i İlahiye ile nihayetsiz bu’diyetimiz olan hayret-engiz hakikatleri kemal-i vuzuh ile On Altıncı Söz ve Otuz İkinci Söz beyan ettikleri gibi; kudret-i İlahiyeye nisbeten zerrat ve seyyarat müsavi olduğunu ve haşr-i a’zamda umum zîruhun ihyası, bir nefsin ihyası kadar o kudrete kolay olduğunu ve şirkin hilkat-i kâinatta müdahalesi imtina derecesinde akıldan uzak olduğunu kemal-i vuzuh ile gösteren Yirminci Mektup’taki [[Hud 4|{{Arabi|وَ هُوَ عَلٰى كُلِّ شَىْءٍ قَدٖيرٌ}}]] kelimesi beyanında ve üç temsili hâvi onun zeyli, şu azîm sırr-ı vahdeti keşfetmiştir. | |||
([[Risale:28._Mektup#.C3.9C.C3.A7.C3.BCnc.C3.BC_.C4.B0.C5.9Faret|28. Mektup]]) | |||
==Risale-i Nur'daki Diğer Alakalı Yerler== | ==Risale-i Nur'daki Diğer Alakalı Yerler== | ||
==İlgili Maddeler== | ==İlgili Maddeler== |
12.21, 6 Haziran 2023 tarihindeki hâli
Önceki Ayet: Hud 3 ← Hud Suresi → Hud 5: Sonraki Ayet
Meali: 4- Dönüşünüz yalnız Allah'adır. O, her şeye kadirdir.
Kur'an'daki Yeri: 11. Cüz, 220. Sayfa
Tilavet Notları:
Diğer Notlar:
Risale-i Nur'da Nerede ve Nasıl Bahsedildiği[değiştir]
Hem sırr-ı ehadiyet ile şeriksiz vahdet-i rububiyeti hem nihayetsiz kurbiyet-i İlahiye ile nihayetsiz bu’diyetimiz olan hayret-engiz hakikatleri kemal-i vuzuh ile On Altıncı Söz ve Otuz İkinci Söz beyan ettikleri gibi; kudret-i İlahiyeye nisbeten zerrat ve seyyarat müsavi olduğunu ve haşr-i a’zamda umum zîruhun ihyası, bir nefsin ihyası kadar o kudrete kolay olduğunu ve şirkin hilkat-i kâinatta müdahalesi imtina derecesinde akıldan uzak olduğunu kemal-i vuzuh ile gösteren Yirminci Mektup’taki وَ هُوَ عَلٰى كُلِّ شَىْءٍ قَدٖيرٌ kelimesi beyanında ve üç temsili hâvi onun zeyli, şu azîm sırr-ı vahdeti keşfetmiştir.